گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد. گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد. .

گروه تولیدی لیوان کاغذی ساحل جنوب آماده ارائه انواع خدمات چاپ لیوان کاغذی و کاسه کاغذی در تهران و شهرستان ها می باشد.

کاربرد لیوان کاغذی در تبلیغات چیست ؟

بسیاری از شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان کاغذی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق تبلیغات خود را در اختیار مخاطبین شان قرار دهند. شاید بپرسید که چطور می توان توسط لیوان کاغذی، تبلیغات گسترده ای را داشت، فرض کنید شما مسئول برگزاری یک همایش هستید و در این مراسم از لیوان های کاغذی تبلیغاتی برای پذیرایی مهمانان استفاده می کنید، در زمانیکه آنها مشغول سرو چای یا نوشیدنی هستند بدون اینکه متوجه باشند برند تبلیغاتی شما در ذهن شان هک می شود. لیوان کاغذی به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات کاغذی است که از محبوبیت بسیار بالایی نسبت به بقیه ظروف کاغذی برخوردار است.

کاربردهای لیوان کاغذی تبلیغاتی
از لیوان کاغذی تبلیغاتی در ادارات و سازمان های دولتی، فست فود ها، نمایشگاه ها، همایش ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و شرکت ها می توان استفاده کرد زیرا هم جنبه تبلیغاتی داشته و هم جایگزینی مناسب برای لیوان های شیشه ای است، این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، در رعایت بهداشت نیز موثر می باشد.

تاریخچه ای از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
در گذشته های نه چندان دور مادران ما در مهمانی ها و سفره های نذری که داشتند از ظروف فلزی، ملامین و شیشه ای استفاده می کردند اما با گذشت زمان و تولید ظروف یکبار مصرف همه احساس راحتی پیدا کردند که می توانستند در مجالس و مهمانی های خود بجای اینکه بیشتر وقت خود را صرف شستن ظروف کنند در کنار مهمانان خود باشند.

در ابتدا ظروف یکبار مصرف پلاستیکی وارد بازار شد که این ظروف حاوی مواد اولیه ای به نام مونومر بود، مونومرها مواد سمی بودند که سلامت انسان را به خطر می انداختند. ضمن اینکه بسیار از افراد از این ظروف برای مواد غذایی داغ استفاده می کردند و همین باعث می شد تا مواد داغ با مواد پلاستیکی ترکیب شود و تولید مواد سمی کند.

از این ظروف پلاستیکی در جاهای زیادی استفاده می شد بعنوان مثال برای تهیه آب خنک بسیاری از افراد از این ظروف استفاده می کنند ولی باید بدانید که زمانیکه آب در داخل این بطری های یکبار مصرف پلاستیکی یخ می زند تولید مواد سرطانزایی می کند که از جداره بطری به داخل آب وارد می شود.

همچنین ظروف پلاستیکی که شفاف هستند برای نوشیدنی های سرد تولید شده اند و ریختن مواد داغ در آنها بسیار خطرناک است زیرا ریختن مواد غذایی داغ در این ظروف باعث می شود تا مونومرها یا همان مواد شیمیایی ظروف آزاد شود.

لینک منبع :  https://www.borna.news/fa/tiny/news-1375391


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۲:۵۱ توسط:لیوان کاغذی ساحل جنوب موضوع: نظرات (0)